بنام خدا

مدتها بود دنبال  یک برنامه خوب ریکاوری بودم تا بتونم داده های خودم رو که ناگهانی حذف شده اند (حالا به هر دلیل) برگردونم- آخرین بار که با این برنامه ها کار می کرم دو روز پیش بود که یک سری فایل jpg و psd رو می خواستم برگردونم برنامه های زیادی رو تست کردم که نتایج زیر حاصل شد و بهترینشون رو انتخاب کردم (تا برسد به تست های بعدی و انتخاب های دیگر)

 

برخی برنامه ها ویژه برگرداندن فایل های مخصوصی مثل عکس هستند، برخی قابلیت برگرداندن بر اساس تاریخ رو دارن ، برخی نامهای فایل رو بدرستی برمی گردونن و برخی بهم میریزن و نام تصادفی میذارن، برخی سرعت بالا برای اسکن دارند و برخی چند ساعت برای 1 گیگ وقت میگیرن

من برنامه های زیر رو بر روی ویندوز 8 نصب و تست کردم 

 

برنامه های تایید شده که هم سریعتر جواب دادند هم اسم ها شون رو درست تر برگرداندن  و هم تعداد حداکثری برگرداندن برنامه های زیر می باشد: (بقیه در حد آشغال بودن)

  1. CardRecovery - دانلود نسخه 6 - 1.5 مگ-  نسخه جدیدتر در p30world.com
  2. Wondershare Data Recovery -دانلود نسخه 4 - 24 مگ  -نسخه جدیدتر در p30world.com

 

Wondershare Data Recovery -دانلود نسخه 4 - CardRecovery - دانلود نسخه 6 

 

پسورد:www.p30world.com

 

برنامه های تست شده: 

Active File Recovery Enterprise v8

EASEUS Data Recovery Wizard Professional v5

GetData Recovery v4

Recover4all Pro v2

Wondershare photo Recovery 2

CarsRecovery v5