بنام خدا

 

قصد معرفی نرم افزار هایی رو داریم که بتونید براحتی اپدیت نود خودتون رو از سیستمی که به روز تره  به سیستم خودتون انتقال بدید، حالا مثلا سیستم اصلی، نود نسخه 5 داره و سیستم خودتون نود نسخه 4  یا مثلا یکی ویندوز 32 بیتی و دیگری 64.

 

برای تمام برنامه ها یکبار برای همیشه، بایستی با زدن کلید F5 به قسمت advanced نود رفته و تیک Enable self defense رو بردارید و در ادامه ریست کنید البته برای آخرین مورد که بنظرم بر اساس تجربه من بهترین مدل هست هیچ دستکاری و تغییری لازم نیست و می تونید با اون مثلا از آنتی ویروس نسخه 4 روی ویندوز xp - 32 بیتی   بکآپ بگیرید و آنتی ویروس نسخه 7 یا نسخه سروری ویندوز سرور 2008 یا ویندوز 64 بیتی 8 رو آپدیت کنید

  • در نود نسخه 4:

eset self defence 4

  • در نود نسخه 5:

eset self defense

 

 



 

 

این نرم افزار محصول شرکت کامپیوتر احمد مشهد است که طبق تست هایی که بنده انجام داده ام قابیلت گرفتن اپدیت سیستم های 32 بیتی رو داره، و حتی اپدیت رو می تونید از نود نسخه 5 ویندوز xp x86 sp3 بگیزید و روی سیستم های با نود 4 ، 5 یا 6 و ویندوز های  دیگر 32 بیتی انتقال بدهید و نود هم کاملا آپدیت شده و شماره و تاریخ آپدیت رو هم عوض می کنه  فقط حواستون باشه  تاریخ سیستمتون به میلادی درست باشه و بعد از آپدیت  سیستم رو ریست کنید -خروجی انجام این نرم افزار یک برنامه با آیکون exe است.

 

این برنامه نظر بنده رو با تست کردن

روی چندین سیستم 32 بیتی با ویندوزهای مختلف جلب کرده است

bacuper eset 1

 

یادتون باشه شرط برداشتن تیک Enable Self Defence  رعایت شده باشه

 

5 4 3 2 1

 

 

 



 

این نرم افزار مشکلی برای سیستم های 32 و 64 بیتی نداره و روی تموم ویندوزها هم عمل می کنه و موقع اجرا هم می تونید فلدر کپی آپدیت رو مشخص کنید و موقع انتقال بکآپ هم فلدر آپدیت رو مشخصی می کنید قابلیت ساپورت نسخه 4 و 5 رو هم داراست. - خروجی این برنامه یک فلدر حاوی آپدیت ها می باشد-برنامه محصول جناب حمیدی است. یادتون باشه برای گرفتن آپدیت که مشکلی نیست اما برای انتقال و کپی آپدیت باید سیستم در حالت safemode باشه.

این برنامه در صورت خطا، راهنمایی دارد - پسورد:mynote.blog.ir

backuper nod 2

 

 



 

  • نرم افزار سوم- backuper-Nod32-v4

 

این نرم افزار ویژه نود نسخه 4  و ویندوزهای 32 بینی می باشد و ساخت شرکت قصرکامپیوتر مشهد است، این نرم افزار بدون هیچ مشکلی آپدیت رو گرفته و یک فایل exe خروجی میدهد که با اجرای آن روی هر سیستم ،نود نسخه 4 شما رو اپدیت می کنه.

من قبلا که از نود نسخه 4 داشتم با این برنامه مدتها آپدیت رو روی چندین سیستم اینجوری انتقال می دادم.

 

backuper node32

 

 دانلود فایل بکآپ گیر همه کاره  آنتی ویروس-پسورد protect.blog.ir

 


نرم افزارهای دیگر بعدا معرفی می شوند...