فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد
امام خامنه ای رو حی فداه


اندروید در ویندوز با bluestacks -در حال ویرایش

  • تایپ فارسی در blue stacks با کیبورد کامپیوتر

  • محل ذخیره عکس ها
  • فهرست مخاطبان‌

احتمالا با نرم افزار bluestacks آشنایی دارید.برای همین سعی میکنم مستقیما برم سر آموزش

اگه دقت کرده باشین برای فارسی نویسی صرفا می بایست از کیبورد مجازی استفاده کنیم
اما قصد دارم روشی رو بهتون آموزش بدم که با کیبورد سیستمتون هم بتونید فارسی تایپ کنید
منبع: http://www.pjiran.ir/forum/forum856/thread52082.html


1) دانلود نرم افزار External Keyboard Helper

2) برنامه رو در bluestacks نصب کنید
سپس به قسمت language & input تنظیمات برید و تیک کنار کیبورد رو بزنید تا فعال شه
سپس به تنظیمات کیبورد برید و مراحل رو طبق تصویر انجام بدین




در قسمت اول من کیبورد فارسی رو به عنوان پیشفرض انتخاب کردم




3)
به advanced settings برید و یک میانبر برای تغییر کیبورد تعریف کنید
همینطور زبان دوم کیبورد رو هم مشخص کنید




4)
حالا زمانی که دارید تایپ میکنید از قسمت پایین، کیبورد رو روی External Keyboard Helper بذارید




امیدوارم این آموزش براتون مفید بوده باشه.

1) On your PC, select files you wish to copy to BlueStacks, e.g., a few pictures.

2) Paste the pictures to the BlueStacks shared folder to C:\ProgramData\BlueStacks\UserData\SharedFolder. Note that you may have chosen to create the User Data on a drive other than C:.

 4) Launch the ES File Explorer in BlueStacks.

5) The ES File Explorer lets you view the Android folders within BlueStacks. Windows folder is introduced to enable data sharing between your PC (Windows) and Android.

 6) Within Windows Folder, the BstSharedFolder lets you access the Windows shared folder C:\ProgramData\BlueStacks\UserData\SharedFolder.

 You will be able to view and update the contents of the Windows shared folder in this fashion.


  • فهرست مخاطبان‌

برای آن‌که فهرست مخاطبان‌تان را به بلو استکس وارد کنید، باید قبلاً از فهرست مخاطبان‌تان پشتیبان‌گیری کرده باشید. البته پشتیبان‌گیری با فرمتی که اندروید بتواند آن را بخواند. معمولا فایل‌های پشتیبانی که گوشی‌های مختلف از فهرست مخاطبان کاربر ایجاد می‌کنند، پسوند vcf دارند و اندروید می‌تواند این فرمت را بخواند. در این مطلب فرض ما این است که فایل پشتیبانی از فهرست مخاطبان‌تان با فرمت vcf را از پیش آماده کرده‌اید.

 

مرحله ۱: بلواستکس را اجرا کنید و وارد قسمت اپلیکیشن‌های آن شوید.

وارد کردن فهرست مخاطبان در بلو استکس

مرحله ۲: وارد بخش تنظیمات بلو استکس شوید. برای این کار باید روی آیکونی که شبیه چرخ‌دنده است و زیر آن BlueStacks Settings نوشته، کلیک کنید.

تنظیمات بلو استکس

مرحله ۳: در قسمت تنظیمات بلو استکس، گزینه‌ای وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید فایل‌هایی را از محیط ویندوز به محیط بلو استکس منتقل کنید. (تقریباً شبیه به منتقل کردن فایل از ویندوز به یک گوشی اندرویدی.) روی این گزینه که با عبارت Import Windows Files مشخص شده، کلیک کنید و به فولدری بروید که فایل فهرست مخاطبان‌تان را در آن‌جا ذخیره کرده‌اید. این فایل معمولا Contacts.vcf نام دارد.

وارد کردن فایل از ویندوز به بلو استکس

وارد کردن فایل از ویندوز به بلو استکس

فایل فهرست مخاطبان را انتخاب کنید و روی دکمه‌ی Open کلیک کنید تا فایل Contacts به محیط بلو استکس منتقل شود.
وارد کردن فهرست مخاطبان به وایبر بلو استکس

مرحله ۴: بعد از آن‌که فایل Contacts را به محیط بلو استکس وارد کردید، باید را به عنوان فهرست مخاطبان به بلو استکس بشناسانید. برای این کار باید وارد قسمت «مدیریت مخاطبان» در محیط بلو استکس شوید. بعد از آن‌که کار وارد کردن فایل contacts (در مرحله‌ی قبل) تمام شد، در همان قسمت تنظیمات بلو استکس، روی گزینه‌ی Manage Contacts کلیک کنید.

فهرست مخاطبان وایبر

مرحله ۵: اپی که در این مرحله اجرا می‌شود، در واقع اپ پیش‌فرض مخاطبان در اندروید است. در این اپ باید فهرست مخاطبان را وارد کنید. برای این کار ابتدا روی علامتی که شبیه سه نقطه‌ی عمودی در قسمت سمت راست و بالای صفحه نمایش است کلیک کنید تا یک منوی عمودی باز شود. در این منو گزینه‌ی Import/Export را انتخاب کنید.

5

با کلیک کردن روی گزینه‌ی Import/Export، منوی دیگری باز می‌شود که از این منو باید گزینه‌ی Import from Storage را انتخاب کنید. اگر فایل Contacts.vcf درست و بدون اشکال وارد بلو استکس شده باشد، بلو استکس شروع به خواندن آن و وارد کردن فهرست مخاطبان به شبیه‌ساز اندروید خواهد کرد. این مرحله ممکن است چند دقیقه طول بکشد.

دقت کنید که اگر فایل پشتیبان مخاطبان را هم نداشته باشید، می‌توانید فهرست مخاطبان‌تان را در محیط Contacts بلو استکس به صورت دستی وارد کنید.

بعد از تمام شدن مرحله‌ی وارد کردن مخاطبان، شبیه ساز اندروید شما مخاطبان شما را خواهد شناخت و بعد از این اگر وایبر، لاین، تلگرام یا هر اپ دیگری نصب کنید که نیاز به دسترسی به مخاطبان گوشی شما را داشته باشد، فهرست مخاطبان شما را به صورت خودکار خواهد شناخت.

نکته‌ی دیگر این‌که اگر وایبر شما در محیط بلو استکس فهرست مخاطبان را بشناسد، وایبر ویندوزی‌تان هم به صورت خودکار هم‌گام‌سازی می‌شود و فهرست مخاطبان‌تان را می‌توانید در نسخه‌ی ویندوزی وایبر هم ببینید.

 

بازدیدکنندگان: ۱۳۴۲ نفر در ۱۵۳۰ بار مطالعه ویرایش/ثبت:۹۳/۱۲/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجید محمدی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نکته: مطالبی که نیاز به رمز عبور دارند هنوز از نظر ویرایش یا تست صحت و کارایی با توجه به تجربیات شخصی نهایی نشده اند و پس از نهایی شدن رمز غیر فعال می شود
لطفا پیام ها و نظرات را بصورت عمومی و غیر خصوصی بگذارید تا پاسخ ها همانجا داده شود