فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد
امام خامنه ای رو حی فداه


۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

پر کاربردترین کلیدهای میانبر ویندوز 8

 

  تقریبا تمام افرادی که به نحوی با کامپیوتر سر و کار دارند می دانند که کلیدهای میانبر برای چه استفاده می شوند. ویندوز 8 همانند ویندوز های دیگر دارای کلیدهای میانبری است که باعث می شود سرعت شما در کار با ویندوز چند برابر شود. در این مطلب آموزشی تعدادی از این کلیدها را برای شما آماده کرده ایم.

 

1- Win + Print Screen: گرفتن عکس از صفحه نمایش (تصویر در Pictures Library و با فرمت PNG ذخیره می‌گردد).


2- Win + C: برای باز کردن Charms Bar ویندوز.

با ذکر یک صلوات به ادامه مطلب بروید...
ویرایش/ثبت: ۲۶ خرداد ۹۳ ۰ نظر بازدیدکنندگان: ۱۲۳۶ نفر در ۱۴۴۳ بار مطالعه موافقین ۰ مخالفین ۰
مجید محمدی

انتقال فایل بوسیله وایرلس بجای بلوتوس در موبایل

اموزش وای فا دایرکت (Wifi direct) و برنامه Wifi shoot:

 WiFi Direct تکنولوژی بسیار کاربردی جهت ارتباط و انتقال عکس ها، و ویدیو ها بین دو گوشی اندرویدی میباشد که در گوشی هایی که با اندروید ۴ و به بالا عرضه شده اند وجود دارد ولی این تکنولوژی در بسیاری از گوشی هایی که این امکان را دارند بدون استفاده باقی مانده است. با نرم افزار WiFi Shoot! WiFi Direct که تنها برنامه موجود برای ااستفاده از  WiFi Direct میباشد و بدون استفاده از این نرم افزار امکان استفاده از این تکنولوژی وجود ندارد میتوانید براحتی فایل های خود را با سرعتی بسیار بالاتر از بلوتوث به گوشی های دیگر انتقال دهید.در انتهای اموزش هم فیلم کار با نرم افزار توسط گروه قرار داده شده است.پس با اموزش های کامل اریامونز همراه باشید.

با ذکر یک صلوات به ادامه مطلب بروید...
ویرایش/ثبت: ۱۰ خرداد ۹۳ ۳ نظر بازدیدکنندگان: ۱۴۷۱ نفر در ۱۷۵۶ بار مطالعه موافقین ۰ مخالفین ۰
مجید محمدی

تبدیل لپ تاپ به مودم wifi

امروزه تقریبا همه ی دستگاه ها از اینترنت بی سیم (WiFi) پشتیبانی می کنند و داشتن یک مودم اینترنت بی سیم بسیار لازم است. قطعا افرادی وجود دارند که از مودم های معمولی استفاده می کنند و هنوز به اینترنت wifi دسترسی ندارند اما می خواهند بر تب لت و موبایلشان را هم به اینترنت وصل کنند و در اینجا به این نتیجه می رسند که باید مودم قدیمی خود را به دور بیاندازند و به فکر یک مودم wifi باشند. با اینکه ما هم عقیده داریم که در دنیای امروزی داشتن یک مودم wifi ضروری است اما شما می توانید لپ تاپتان را به یک مودم wifi تبدیل کنید و اینترنتی که با سیم به لپتاپ وارد شده را به صورت امواج در فضای خانه تان پخش کنید!

با ذکر یک صلوات به ادامه مطلب بروید...
ویرایش/ثبت: ۱۰ خرداد ۹۳ ۰ نظر بازدیدکنندگان: ۱۳۴۵ نفر در ۱۶۰۰ بار مطالعه موافقین ۰ مخالفین ۰
مجید محمدی

نکته: مطالبی که نیاز به رمز عبور دارند هنوز از نظر ویرایش یا تست صحت و کارایی با توجه به تجربیات شخصی نهایی نشده اند و پس از نهایی شدن رمز غیر فعال می شود
لطفا پیام ها و نظرات را بصورت عمومی و غیر خصوصی بگذارید تا پاسخ ها همانجا داده شود